sreda, 3. junij 2009

bananarepublic.gap.com

Stran bananarepublic.gap.com je še ena v Gapovi verigi, za tiste z malo debelejšimi denarnicami. Moti me, da si slike lahko ogledamo samo na modelu in včasih je oblačilo bolj skrito kot vidno.

Težave sem imela tudi s tem, da si nikakor nisem mogla predstavljati, kako bi obleka, ki jo je nosila črnska menekenka, izgledala na meni. Tudi iz tega stališča zagovarjam, da bi morala biti oblačila predstavljena brez modelov.



Obleka v koralni barvi. Spet. :)




Precej oprijeta, elegantna obleka z zanimivimi rokavi.



Koralna barva in zanimivi rokavi. Se pa bojim, da rokavi izgledajo lepo samo na modelu, ki ima nenormalno suhe roke.



Enostavna, modra torbica, ki jo lahko nosimo čez ramo ali v roki. Praktično.



Še bolj mi je všeč tale, ki ima kar 3 različne varjante nošenja. Oblika pa se mi sploh dopade.



Še ena v vrsti mojih ljubezni je ljubezen do klobukov. Na žalost pa nikoli ne najdem primerne situacije za nošenje.

Ni komentarjev:

Objavite komentar