torek, 16. junij 2009

piperlime.gap.com - drugič

Začenjam, kjer sem pri prejšnjem postu ostala, pri piperlime.gap.com in njegovih čevljih.



Ponavadi sicer nisem navdušena nad takšnimi sandali, te pa so me pritegnile. Predvsem s zlatimi neti, ki delujejo kot zlate kapljice.




Še eni sandali z neti, vendar je med njimi kar precej razlik.



Dandanes očitno ni srednje poti, pritlehne gladiatorke in baerinke ali nemogoče visoke platforme. Sicer pa še eni čevlji z neti, ki so mi res zelo zelo všeč, ampak platforma me spet spominja na čevlje striptizet. Kupke pa so nad njimi navdušene, tako da je to še ena plus točka zanje.




Še eni visokopetni čevlji, ki so me očarali s svojimi paski, barvo in nekaj vintage pridiha.

Piperlime.gap.com ponuja še veliko več, kot sem v teh dveh postih prikazala, vendar mislim, da je to dovolj. Raje se bom posvetila kakšnih drugi strani.

Ni komentarjev:

Objavite komentar