sreda, 17. junij 2009

intermixonline.com

Intermixonline.com je še ena v vrsti spletnih trgovin z dragimi artikli, ki te prepozna kot Slovenca in vabi k nakupu. Tudi izbor je primerno manjši glede na cene, tako da bo vsekakor lažje pregledati ponudbo kot pri prejšnjih postih.



Prvo, kar mi je padlo v oči je jakna (niti ne jakna, ampak ne vem kako bi zadevo sploh poimenovala) Stelle McCartney iz sivega satena.




Naslednja je prav tako jakna, tokrat v rumeni barvi. Všeč so mi naborki na ramenih in način zapenjanja, ki ga na tej fotografiji ni najbolje videti.



Maxi obleka, ki se mi je na prvi pogleda zdela precej dolgočasna, me je po nekaj sekundah vseeno pritegnila s svojim vratnim delom.



Rumena načeloma ni moja prijateljica, tu pa sem kar navdušena. Vse skupaj zelo lepo izpade. Sem pa skoraj prepričana, da jo lahko oblečejo samo tiste, ki imajo konfekcijsko številko največ 38, ostale v njej izgledajo kot sod.



Torbica Stelle McCartney, ki sliši na ime North South, ker je bolj dolga kot široka. Stella McCartney mi je všeč tudi zato, ker ne uporablja usnja in krzna.

1 komentar: