sreda, 17. junij 2009

jades24.com

Jades24.com je spletna prodajalna, ki se nahaja v Nemčiji. Ne morem verjet, da ne pošiljajo v Slovenijo. Še niso slišali za EU? Eh, sicer pa mi stran sploh ni tako všeč, tudi nakupovala prek nje ne bi, saj je precej nad mojimi finančnimi zmožnostmi.



Dodajte ji kakšne pas, pa jo bom nosila, ker mi je vzorec, in celoten videz šestdesetih zelo všeč.




Zelo lepa jakna v ognjeni barvi z nekakšnimi neti. Povečana izgleda še veliko bolje. Moram pa pripomniti, da bi lahko pri jades24.com opustili napise ob oblačilih (npr: back in stock, Hollywood loves it, our fashion favorite ...).



Balerinke v vrečki niso v izboru zato, ker bi mi bile tako zelo všeč. Mislim celo, da je kombinacija turkizne in bele za čevlje nemogoča. Hotela pa sem podeliti priznanje tistemu, ki je prišel na idejo zložljivih balerink z vrečko, ki lahko velikokrat rešujejo življenja.

Ni komentarjev:

Objavite komentar