sreda, 17. junij 2009

kirnazabete.com

Kirnazabete.com je ponovno stran s predragimi oblačili. Drugače pa je stran kar v redu, ni mi ravno všeč način, kako se artikli prikazujejo ampak naj bo.

Zasledila nisem niti točnega odgovora ali pošiljajo v Slovenijo, kot izgleda pošiljajo po celem svetu.



Sandali so takoj pritegnili moj pogled. Lesena peta mi ne gre najbolj skupaj z živo oranžno barvo, ampak kdo sploh opazi peto pri takšni barvi. Hmmmm ... kirnazabete.com pravi, da so rdeči.




Zelo rada bi imela takšno obleko, zelo rada. Ampak, kam, za vraga, bi jo lahko oblekla? In kje, za vraga, naj najdem 2800$ zanjo (pred znižanjem je bila celo 4680$)?



Všeč so mi široki pasovi, tale še posebej, vendar nikakor na uspem najti outfita h kateremu bi takšen pas pasal. Pas pasal, heh.



Takšnih sandalov gotovo ne vidiš vsak dan, vendar je njihova nenavadnost prav lepa.



Mini torbica s češnjami. Samo gledanje me spravlja v dobro voljo. Rdeče češnje rada jem...

Ni komentarjev:

Objavite komentar