torek, 16. junij 2009

piperlime.gap.com - prvič

Res je minilo že preveč časa od kar sem se zadnjič oglasila, priprave na izpite so mi dejansko popile vso energijo in dobro voljo, tako da se s posti raje nisem niti trudila. Zdaj pa imam končno nekaj časa, tako da lahko zopet kaj napišem.

Nadaljevala bom kar tam, kjer sem končala, torej pri Gap-u. Na vrsti je piperlime.gap.com, kjer najdemo torbice in čevlje oz. ogromno torbic in ogromno čevljev. Resnično upam, da bom na razprodaji kaj našla.



Zanottijevi mega visoki in tudi mega dragi (kljub znižanju), so mi takoj padli v oči. Platforma spredej je previsoka za moj okus, je pa vse drugo popolno.




Končno je videti, da je Marc Jacobs prebolel miške (verjetno je od tega že nekaj časa, vseeno pa se še vedno kar naprej pojavljajo) in jo nadomestil z Miss Marc, ki mi je v vseh pogledih ljubša od mišk, čeprav se je kar malo bojim.



V te čevlje sem strmela kar dolgo in se nisem mogla odločit za ali proti. Zelo so mi všeč debeli pasovi, me pa zelo moti rdeča obroba. Še vedno nisem prepričana, so pa gotovo dovolj zanimivi, da si zaslužijo objavo.



Sandali niso preveč posebni, srečamo jih skoraj na vsakem koraku, vendar so mi kot celota eni boljših.



Takšne sandale bi z veseljem imela, delujejo tako poletno in tako ... retro. Barvna kombinacija mi je zelo všeč, tudi peta (slabih 7 cm) ni previsoka.

Odločila sem se, da bom tale post razdelila na več delov, ker bi drugače bil predolg. Nadaljevanje torej v kratkem.

Ni komentarjev:

Objavite komentar