torek, 16. junij 2009

heels.com

Verjetno nam je vsem jasno kaj bomo na strani heels.com našli. Odlikuje se po ogromnem izboru in zelo natančnem iskalniku, s katerim lahko hitro najdemo točno tisto kar iščemo.

Ker je znižanih kar 1443 čevljev (in je to malo preveč za pregled), se bom omejila na tiste, ki stanejo manj kot 100$. Teh je še vedno 972, ampak upam, da bo šlo.

Aja, dobra novica je, da lahko naročamo tudi v Slovenijo. Koliko stane pa nisem zasledila.



Še eni tistih sandalov, ki me trenutno navdušujejo, le da tokrat v svetlejši barvi in nekoliko bolj prefinjenim videzom.




Čas ni primeren za nošenje škornjev, je pa primeren za brskanje po zelo, zelo znižanih škornjih. Z resicami imam čuden odnos, takšnih škornjev v rjavi ali črni barvi ne bi nikoli kupila, v beli barvi pa jih naravnost obožujem.



Mogoče so to čevlji mojega življenja... Všeč mi je absolutno vse, material in barva, oblika pete in roža, ki glede na svojo velikost sploh ni vpadljiva. Na tej sliki sicer ni videti, zato povem, da so spredaj odprti. Če bi jih imeli v moji številki bi resno razmišljala o nakupu.



Eden mojih največjih sovražnikov so čevlji v metalni barvi. Resnično, preziram jih kot le malo kaj. Zato je presenetljivo, da so se tile sandali pojavili v svojem izboru. Sama sem bila prav tako presenečena, ko sem jih zagledala. Za razliko od vseh ostalih metalnih čevljev, ki delujejo ceneno, ti izgledajo, kot da bi bili dejansko narejeni iz kovine. Tudi peta in vse ostalo je ravno pravšnje. Očitno sovražim samo večino metalnih čevljev.



Skoraj enaki čevlji kot tisti prej. Kaj morem, zaljubila sem se. Bolj so mi sicer všeč v zgornji varjatni, vendar se tudi teh nikakor ne bi branila. Ahhhh....

Z njimi izbor zaključujem, treba pa je povedati, da sem z izborom naredila krivico veliko čevljem, ki bi si omembo zagotovo zaslužili. Enostavno preveč jih je, nisem pa hotela post razdeliti v več delov.

1 komentar:

  1. Ful so zanimivi ti čevlji, nekaj čist posebnega. Meni so z gumbkom skoraj bolj všeč.

    Mir in ljubezen !

    OdgovoriIzbriši