četrtek, 21. maj 2009

6pm.com

Če sem že včeraj en zapis posvetila samo eni strani in še to samo oddelku razprodaje, se bom tega držala še naprej. Torej bo pred vami v naslednjih dneh (verjetno kar tednih) seznam vseh spletnih trgovin, ki jih spremljam ali sem jih že pred časom odkrila in nikoli raziskala in pregled njihovih znižanih artiklov.

Danes je na vrsti spletna stran www.6pm.com (precej nenavadno ime za spletno trgovino, kajne?), kjer lahko najdemo oblačila, čevlje in dodatke za ženske, moške in otroke. Torej vse na enem mestu. Tale trgovina je ena izmed tistih, ki se mi v mapi priljubljenih valjajo že nekaj časa, nikoli pa si jih nisem zares ogledala. Edini problem je, da je nakup mogoče le v Ameriki. Eh!

Stran sicer nima posebnega oddelka za znižane artikle, nas pa že na prvi strani opozorijo, da so samo danes čevlji znamke Two lips po 20$, takšnih opozoril je še nekaj.

Takoj ko se odpravim ogledovat njihovo ponudbo, ugotovim, da ponujajo ogromno število čevljev. Čisto preveč, ker grem stavit, da bo vsaj polovica za v smeti. Pa poglejmo.

Med čevlji lahko izbiramo glede na velikost (problem je, ker se tu pojavlja več različnih mer - evropska, angleška, ameriška in še kakšna), barvo, znamko in širino(?). Ker je ženskih čevljev približno 55.000 (54339, če smo natančni), lahko o celotnem pregledu kar sanjam. Poglejmo torej, kaj imajo v moji številki. Zdaj plavam med 20977 pari. Ker barve, znamke, višine ali širine ne bi rada opredelila, jih razvrstim po popularnosti.

Ojoj, med najbolj popularnimi me pričaka cela vojska Vans slip-on, čudni natikači in mokasini ter mavrična gruča, ki sliši na ime "Crocs Coppy". Da to slučajno niso najmanj popularni čevlji, da ni obrnjen vrstni red? Grem na zadnjo, 210. stran. Žal me tu ne pričaka nič veliko boljšega. Kaj se tu torej dogaja?

Pokukam še na oddelek z oblačili in urami, kjer se situacija popolnoma enaka.

Predam se, verjetno lahko na strani najdeš marsikaj zanimivega, glede na število stvari, ki jih ponujajo. Še posebej če točno veš, kaj si želiš ali potrebuješ. Pa dajmo poskusit še tako, da ne bo kdo rekel, da sem prehitro obupala. Iščem ženske čevlje številka 7, poletne, z visoko peto, ki stanejo manj kot 50$. Še vedno smo pri številki 1672, pa naj bodo še t.i, T-strap oblike. Uf, končno smo pri številki 30. Innnnnn....

NIČ! Vseh teh 30 čevljev si lahko mirne duše nekam vtaknejo, ker (vsaj upam) prodali ne bodo niti para! In jaz bom mirne duše stran izbisala iz priljubljenih in se nikoli več vrnila. Žal mi je, da danes nisem napisala nič posebej pametnega. Nekaj pa smo vseeno izvedeli. Izogibajte se strani www.6pm.com.

Ni komentarjev:

Objavite komentar