sobota, 23. maj 2009

brownsfashion.com

Strani www.brownsfashion.com nisem nikoli preveč vneto sledila. Redko sem bila nad čim navdušena, cene so pa itak dizajnerske. Ker sem malo sitna, ker ne pričakujem, da bom tu kaj našla, lahko rečem tudi, da bi lahko imeli boljšo stran, mogoče vključili več slik, kakšen flash ... in seveda večjo in izrazitejšo menujsko pisavo. Pa logo tudi ne izgleda preveč profesionalno. In tudi jasnega odgovora na vprašanje o dostavi v Slovenijo nisem dobila. Eh, ja, sitna sem. :)Pustimo se presenetiti.



Ja, ja, takšne oblekice imam rada. Če le ne bi stala 1000€, po znižanju (prej je bila 2500€). Naredili so jo sicer pri Dior-u, zraven dobiš tudi kovinski pas (ki ga pri oblekah za 50€ ne), vendar se vseeno sprašujem ali je vredna? Pa niti večerna obleka ni ...



Zabava iz kašmira. Tudi v rjavo oranžni varjanti brez gumbov.



Ker sem trenutno obsedena z naborki. Tudi za 120€.



Marc Jacobs, znižan na 570€. Ker mi je všeč kombinacija gladkega in pletenega, še bolj pa zaponka in rdeča barva.

Hja, to pa je tudi to. Nikakor ne morem razumeti "glej odrezan rokav imam in sem sive barve, vseeno pa sem high fashion in stanem 1000€" tipa oblačil, še manj pa tistih, ki dejansko za to plačajo. Mislim, da tu tehtnih razlogov ali izgovorov ni.

Ni komentarjev:

Objavite komentar