torek, 26. maj 2009

dune.co.uk

Dune.co.uk nam ponuja čevlje in torbice višjega cenovnega razreda, ki pa še spadajo v meje normalnega. V Slovenijo tako ali tako ne pošiljajo. Pošiljajo pa v Avstrijo in Italijo, mogoče tam poznate koga, ki bi zadevo za vas prevzel.



Ker je (poleg vseh ostalih) moja ljubezen do svetlorjavega usnja, ki po možnosti deluje nekoliko pošvedrano, precej globoka.




Glej prejšnji komentar. Tu je dodaten plus moja ljubezen do mešanja moškega in ženskega.



Hmmmm... Sploh ne vem zakaj. Kačji vzorec mi sploh ni všeč. Ali pač?



Všeč mi je linija podplata, oblika sprednjega dela, paski in barva. Imam podobne, očitno še niso za odstrel.



Če imaš visoke pete ali nove čevlje sploh ni slaba ideja, da imaš v torbici takšen par balerink. Za vsak slučaj.



Tale torbica je verjetno najlepša kar sem jih videla. In pravi zločin je, da je pristala na outletu. Če bi si le lahko privoščila večerno torbico za 60-70€... :(

Ni komentarjev:

Objavite komentar