ponedeljek, 25. maj 2009

attitudeclothing.co.uk

Ker je danes moj izbor bolj slab, sem so odločila, da pišem še enkrat. Tokrat o attitudeclothing.co.uk, kamor se odpravljam prvič.

Oh, gre za stran, ki je predvsem punk in gothik orientirana. Pa še grda je. Ampak, ne vdam se, gotovo lahko najdem kaj prebavljivega in to celo med znižanimi oblačili.

Klikam že veliko preveč časa (stran je popolnoma neumno narejena), nekaj sem našla, verjetno bolj iz obupa.








Ker tudi očal (še posebej letos) ni nikoli preveč. Ravno včeraj sem ugotovila, da imam nezaslišano število očal. Te, ki jih uporabljam in tiste na katere sem kar pozabila. Nikakor pa se ne bi mogla odločiti za najljubše.



In še ena kratka majica, ki mi je sicer zelo všeč, ampak mislim, da nisem dober naslov za ocenjevanje potiskanih kratkih majic, s katerimi sem tudi obsedena. Ampak to že od vedno. :)

1 komentar:

  1. Hej. Všečen blog. Fajna ideja, da predstavljaš spletne trgovine. Koristno.

    OdgovoriIzbriši