sreda, 13. maj 2009

Blogi

Kljub temu, da sem sedaj popolnoma predana ideji, da bom blog res redno pisala, sem ugotovila, da o blogih vem zelo malo. Berem blog The Fashion Police in občasno še nekaj blogov, ki so delo iste osebe (Shoeperwoman, Hey-dollface ...), pri tem pa se tudi konča. Ker sem hotela spoznati svojo konkurenco, sem se odpravila na stran Blogorole, kjer lahko najdeš večino slovenskih blogerjev. Seveda sem si najprej ogledala tiste najbolj obiskane in začudeno ugotovila, da so med najbolj obiskanimi blogi s poezijo.

Pregledala sem jih kar nekaj in ne morem reči, da se kaj preveč navdušena. Malo je takih, ki dajo kaj na slog, pravopis in oblikovanje, zmotila me je tudi cela poplava blogov, ki samo kopirajo dnevne novice in jih zraven mogoče še pokomentirajo.

Da ne bo zgledalo, da samo kritiziram, je potrebno povedati, da sem naletela tudi na nekaj blogov, kjer sem z veseljem prebrala nekaj zadnjih vnosov. Redno bom od sedaj naprej verjetno spremljala blog Irene Sirene, ki me sicer ni ravno navdušil, vendar Irena piše o podobnih stvareh kot si želim pisati jaz, tako da je dobro imeti svojo konkurenco na očeh. :)

Zanimivo je tudi to, da na nobenem od bolj branih blogov nisem zasledila kakšnih oglasov. Pričakovala bi, vsaj glede na tuje blogovske strani, da se bo kar bliskalo od vseh mogočih bannerjev. Mogoče pri nas še nismo tako daleč. Ali pa razlog za to tiči drugje?

Mislim, da si bom šla podrobneje pogledat ali pri nas obstajajo blogi o modi, kozmetiki in podobnih punčkastih stvareh, da vidim ali se sploh splača pisati še en blog več o tem. Potem pa se kmalu vrnem in pogumno začnem s trnovo potjo do dajbolj branega bloga. :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar