sobota, 23. maj 2009

barratts.co.uk

Barratts je še ena trgovina s čevlji, ki ne razočara. Prav neverjetno je, koliko možnosti za iskanje pravih čevljev imajo. Barva, velikost, znamka, cena, material, model, višina...

Še boljše pa je, da imajo "sredisezonsko" razprodajo. Žal pa jih ni mogoče naročiti v Slovenijo.



Teh me je kar malo strah. :) Tudi drugače nisem najbolj prepričana v katero katergorijo naj jih postavim. Upam, da bom imela priložnost govoriti z lastnico kakšnih takšnih sandalov, da jo povprašam o teži, zatikanju mezinčka pri obuvanju, tudi odprti niso preveč, tako da se verjetno noga poti ravno toliko kot v zaprtih čevljih ...



Čas je že bil, da se v izboru pojavijo kakšne balerinke, čast prvih pa imajo Bronx-sove usnjene balerinke z zakovicami. Seveda jim ne moremo pripisati kakšne spektakuklarnosti, ampak včasih (oz. kar večinoma) potrebujemo tudi nizke pete. Bronx mi je precej ljuba znamka, če si le uspem odtrgati tistih 60-70-80€ kolikor običajno stanejo. Upam le, da ne bodo zaradi visokopetnikov v izboru zasenčeni.



Še eni nizki čeveljci, ki se jim nisem mogla upreti. Sladki kot bonbonček, kajne?



In še eni. Zakaj? Ker je baje potrebno to poletje imeti nekaj hipijevskih stvari in ker me te resice spominjajo na mroževe brke.



Tokrat z majhno 3- centimetersko petko (brala sem, da je to najbolj idealna višina pete). V črno-beli kombinaciji, paskom in luknjicami (pojma nimam, če imamo slovensko poimenovanje za to, v angleščini jim pravijo brogue), ki jih obožujem.



Kot sem že rekla, nikoli jih ni preveč. Še posebej znižanih.

Med brskanjem sem našla tudi nekaj zanimivih torbic, ampak mi je šlo precej na živce, da so kar tako nametane sem ter tja, da se jih kar ignorirala.

Ni komentarjev:

Objavite komentar