torek, 26. maj 2009

charlotterusse.com

Ker sem prav razočarana nad izborom iz prejšnjega posta, se takoj odpravljam iskat dalje. Charlotterusse.com je prava poslastica (verjetno sem še pod vplivom prejšnje strani). Ker pa stvari ne morejo biti tako lepe kot se sprva zdijo, seveda, pošiljanje je mogoče samo po ameriški celini.



Ker se retro stvarem (posebej ko stanejo 8€) ne morem upreti.





In prav tako ne etno obarvanim majicam za isto ceno.



Hja, tudi mornarskim zadevicam (še posebej letos) ne. :) Ni mi pa jasno, kaj je s spodnjim delom. Je tako narejena, ali so jo samo tako speli pri charlotterusse.com? Ne verjamem, da hoče kdo izgledati, kot da ima luknjo namesto trebuha. Ali pač?



Ker me mokasini izjamno zabavajo. V vseh barvah, najbolj pa tisti z resastimi priveski, ki bingljajo med hojo.



Ker so resice po večini pravi kriminal, te pa kljub ceni (manj kot 15 €)zadostujejo vsem mojim kriterijem lepega.

1 komentar: