torek, 26. maj 2009

dorothyperkins.com

Končno! Dorothyperkins.com mi rešuje življenje. Sploh ni moja najljubša stran, ampak je pravo olajšanje od ogledovanja "high-fashion" strani. Tudi izgled strani mi ni najljubši, ampak trenutno sem prav srečna, naj bo takšen kot je. Tudi v Slovenijo ne pošiljajo, kar me še vedno ne razkuri. Če k temu dodam še dejstvo, da slike niso slike ampak flash in sem zato morala narediti še 10 klikov več pri vsakem oblačilu in da me tudi to ne zelo moti... Ja, res sem trpela.



Romantika. Sladoled v parku in podobno.



Pogledala sem si tudi video in manekenki res dobro stoji.



Ja, saj vem. Koralna barva, naborki, pentlje in podobno. Priznam, ampak to je tunika, tisto prej pa obleka. :)





Ker sta mi pač všeč.



Rekla sem, da se bom spodnjemu perilu poskušala izogibati, tokrat pa vseeno. Z dobrim razlogom. Ker so lušne za umret.

1 komentar:

  1. Res so ful lušne hlačke.
    Ja, pa nasploh izbiraš zelo zelo fajne stvari.

    OdgovoriIzbriši