četrtek, 28. maj 2009

forzieri.com

Na forzieri.com najdemo predvsem dizajnerska oblačila, obutev in torbice, vendar sem našla tudi nekaj stvari, ki niso bila tako pregrešno drage. V Slovenijo pošiljajo, ne vem sicer pod katero kategorijo spadamo, ampak mislim, da razlika 1€ v poštnini ni pomembna.



Sicer me ponavadi tašna pastelna roza barva na čevljih zelo odbija, ponavadi se čimbolj izogibam tudi kombinaciji rdeče in roza. Vseeno pa so tile Guess čevlji name naredili dovolj velik vtis, da to premagam. Tudi cena (sicer znižana) ni pretirana - 113€.
>



Nekoliko me moti popolnoma kvadratna oblika, sem pa navdušena nad barvo in obliko ročajev.



Ker mi je všeč barva, ker so mi všeč kovinski dodatki in ker se oboje odlično sklada.



Velika torba s chic etno priokusom v katero sem se pravkar zaljubila.

Ni komentarjev:

Objavite komentar