nedelja, 24. maj 2009

chickdowntown.com

Chickdowntown.com je še ena stran, ki nam ponuja dizajnerska oblačila. Stran pregledna, lepo je, da imajo "as seen in" oddelek. Drugače pa sem že malo naveličana črno-belih strani.

In kaj tu imamo?



Rdeči lakasti salonarji z nemogoče visoko peto in zanimivim sprednjim delom. Če bi bila platforma malo nižja, bi bilo to še bolje, ampak nič ne de.



Modre balerinke kot protiutež visokim petam prej. Ravno dovolj kičaste z bleščicami, da so kljub nizkosti opazne.



Še ene balerinke z enakim učinkom.



In še ene. :)



Zdaj pa na obleke. Prva, v izraziti modri barvi. Všeč mi je kroj, barva, in privesek iz blaga, na katere sem trenutno zelo navezana. Je pa res, da me spominja na kuhinjsko krpo, zataknjeno za predpasnikom.



Poletna obleka z rožami, sicer malo bolj zadržanih barv, kot smo navajeni, zato pa s trakom v pasu, ki iz postave naredi najboljše kar se da.



To pa je čisto poletna obleka. Mislim, da si je skoraj ne morem predstavljati v kombinaciji brez obromnega slamnika. Prav zaljubljena sem.

Ni komentarjev:

Objavite komentar