nedelja, 10. maj 2009

Zopet tu.


Kjub temu, da sem po začetni vnemi, na idejo o svojem blogu kar malo pozabila, sem sedaj tu. Mesto mladih je mimo, Mortadeljada tudi, tako da imam spet nekaj časa, da počnem stvari, ki jih želim.


Žal sem veliko zamudila tudi na faksu, tako da me čaka kar veliko dela, če želim vse nadoknaditi. Eh, spet ne bo nič s prostim časom in poležavanjem. :)

Jutri zares začnem, danes se s tem ne bom še obremenjevala preveč (čeprav je precej težko ne razmišljati o vsem, kar visi nad mano). Zdaj bom raje pogledala film, Gašper pravi, da bova gledala Pineapple Express. Film ni nov, približno vem, kaj se v njem dogaja, tako da me kar malo skrbi. :) Upam, da bo znosno. Bom pa kasneje napisala, kako se mi je zdelo. Zdaj pa prilagam sliko, samo tako, da bo jasno zakaj sem skeptična. :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar