ponedeljek, 11. maj 2009

Pineapple express

Spet tu, da izpolnim včerajšnjo obljubo.

Moj strah, da bo film totalno zanič, je bil popolnoma odveč. Lahko celo rečem, da je bila to ena boljših tovrstnih komedij kar sem jih videla. Zgodba in humor sta se mi zdela precej sveža (mogoče tudi zato, ker se takšnih filmov ponavadi izogibam), vsekakor pa me je nekajkrat prav nasmejal.

Zgodbe ne bom obnavljala, vse o tem in še več si lahko preberete tu. Lahko rečem, da je film vsekakor vreden ogleda, se pa proti koncu začne vleči in marsikatera komična situacija zaradi prenasičenosti ne izpade kot bi morala.

Ob iskanju obnove filma pa sem naletela na drugo težavo. Ugotovila sem namreč, da v slovenskem jeziku ni nobene strani, ki bi dajala podatke o filmih. Nekaj podatkov najdamo na strani koloseja, vendar stremijo bolj k temu, da bodo podali ravno toliko informacij, da bo gledalce začelo zanimati. Zdelo se mi je nekako logično, da takšna stran bo, vendar sem se očitno motila. Vsi sicer poznamo in uporabljamo IMDb, ampak zdi se mi, da bi takšna stran le lahko obstajala.

Mogoče pa je to kakšen projekt za prihodnost. :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar