sreda, 27. maj 2009

farfetch.com

Hja, zgleda da tem dizajnerskim stranem kar ni konca. Nekako sem se že vdala v usodo, tako da se ne bom več pritoževala. Farfetch.com pa je še ena boljših tovrstnih trgovin.


Ne razumem pa delitve znižanih stvari na luxe, lab in cult, kjer so povrh vsega še ene in iste zadeve. Ah, kdo bi razumel...



Ker se mi zdi tale kombinacija modre in črne prav všečna.









Ker ne bi nikoli rekla, da lahko leseni okvirji na očalih tako dobro izpadejo. Prav očarana sem. Zato pa kar trikrat.



Ker se mi zdi super ideja, tudi barva mi je všeč in gotovo tudi na nogi lušno zgledajo.



Ker je to moj blog in lahko po mili volji objavljam stvari, ki so mi všeč. Tudi 100 podobnih modelov. :)



Ker strašno uživam, ko jih gledam. Edino podplat nas rešuje pred sladkorno boleznijo.



Hja, tudi ti so sladki in zabavni. Seveda, če so Dolcinijevi.



Če so bili prejšnji sladki, so to kisli. Z žensko, ki ima takšne čevlje se ne bi zajebavala.



Ker letos ne govorimo o mali črni obleki, temveč bolj o mali obleki kožne barve. Če je nimaš, si pač nula (bi rekel naš Murko).

1 komentar:

  1. "Ker je to moj blog in lahko po mili volji objavljam stvari, ki so mi všeč. Tudi 100 podobnih modelov. :)" - Svetovna !

    Aja, lesena očala, bila so v moji domišljiji, sedaj pa vidim da res obstajajo. Finta.

    OdgovoriIzbriši