sreda, 27. maj 2009

flannelsfashion.com

Stran flannelsfashion.com je samo še ena v vrsti trgovin, ki ponujajo dizajnerske zadeve. Verjetno bom o tem kar nehala pisat, če bo pač kakšna stran z oblačili, ki si jih lahko privoščim bom to omenila. Stran je sprejemljiva, nad njo nisem najbolj navdušena, ker je potrebno 10 klikov, da sploh kam prideš, poleg tega, pa imajo tudi onemogočen desni klik. Torej nič shranjevanja slik. Kar pa mi seveda ne bo preprečilo, da bi videno predstavila tu. V Slovenijo pa ne pošiljajo.



Pradina pregrešno draga torbica zanimive oblike. Malo manj mi je všeč plastična veriga.




Marc Jacobsov približek deviškega pasu.



Romantična obleka z rožami. Spominja me na baročne obleke, čeprav ne vem zakaj.



Večina bi se seveda smejala, če bi jim ponudili hibrid med srajco in bodijem. Verjetno bi se nehali smejati, ko bi ugotovili, da bodi srajca nikoli ne popuka izza hlač in jo je precej enostavno v hlače tudi "zatlačiti". Ne da mi je ta srajca zelo všeč, hotela sem samo podati svoje občudovanje do tega izuma na splošno.

Ni komentarjev:

Objavite komentar