četrtek, 21. maj 2009

additionsdirect.co.uk

Drugi današnji blog bo posvečen strani www.additionsdirect.co.uk, ki bo pravi balzam za mojo dušo po nategu strani www.6pm.com.

Stran je pravo nakupovalno središče, saj lahko poleg oblačil, obutve in športne opreme najdemo tudi elektroniko, pohištvo, igrače ... Imajo kar nekaj akcij - ponudbo tedna, zadnja ponudba, majski popusti in 50% znižanje določenih kopalk.

Stran je tudi drugače odlično narejena, vsak artikel lahko skoraj do onemoglosti zoom-iramo, večina artiklov ima tudi svoj video posnetek s piste (op. lahko bi imeli kakšne boljše manekenke :)), predalček z mnjenji kupcev in navodila za določitev prave velikosti.

Na strani sem po pričakovanjih našla kar nekaj zanimivih zadevic. Najbolj pa so me navdušile krila, ki so prav nesramno poceni.




Kopalke niso nič posebnega, zgornji del mi je všeč, spodnji niti ne, vendar stanejo 7€ in so tako odlične za zbirateljice kopalk. Dandanes pač ne veš, kdaj ti bo dodaten par kopalk prav prišel. :)



Zakaj? Ker so iz 40€ znižani na 10€, ker so jih kupke prehvalile čez in čez in ker višina pet omogoča kaj več kot 2 koraka.



Ker so mi pri srcu bluze v svetlo modri barvi in ker tile "volančki" (hmmm... kako bi sploh temu rekla?) služijo kot modni dodatek. Sprašujem pa se, zakaj je na fotografiji prek "volančkov" pas torbice. Sumim, da zato, ker drugače precej smešno štrlijo in se ne držijo telesa.



Ker so mi dodatki iz blaga očitno prirasli k srcu.







Našla sem cel kup dokazov, da so lahko tudi večerne obleke prav poceni. Prvi dve staneta samo 50€ (kar nekaj časa sem buljila v mega povečano sliko in se tako prepričala, da ni popolnoma nič narobe z materialom, šivi, obliko ...), tretja pa 95€. Seveda niso za vsako priložnost, ampak, priložnost se že najde, a ne?

In seveda, dostava je možna samo v Ameriko in Anglijo. :(

Ni komentarjev:

Objavite komentar