ponedeljek, 25. maj 2009

ardenb.com

Tudi ardenb.com je zame nekaj novega, ampak na prvi pogled se zdi, da bo tu več stvari zame. Stran je kar lepa, malo so me zmotile le neizrazite barve fotografij na uvodni strani. Nakup pa je možen le v Ameriki, kar je grdo. :)

Trenutno imajo ponudbo, da ob nakupu znižanega oblačila stane drugi samo 5$, kar pa mi ne pomaga preveč glede na to, da izven Amerike dostava ni mogoča.

Znižanih oblačil ni veliko, tako da tudi moj izbor ni velik. Res je tudi, da so tu nakopičeni skoraj samo tista oblačila, ki jih nikakor niso mogli prodati. Saj veste kaj mislim.


Maxi obleke so letos številka ena in na strani ardenb.com jih dobite na pretek. Lepše in grše, tale pa mi je bila najbolj všeč. Spominja me na afriško kraljico.




In še ena s podobnim vratnim delom. Kar je spet naključje. Je krajša in ima zanimivejši vzorec, mato pa me njena nagubanost. Brez tega bi bila veliko boljša.

Ni komentarjev:

Objavite komentar