sreda, 20. maj 2009

Modainpelle.com

Juhu! Končno sem našla spletno trgovino s čevlji (pa še čim drugim), ki dostavlja tudi v Slovenijo. Modainpelle.com here I come! :)

Poštnina za Slovenijo sicer stane 16 funtov, kar predvidevam da znese kakšnih 20 naših evrov (op. 16 funtov je manj kot 20 evrov, očitno je funt kar padel), tako da sem si ogledovala predvsem čevlje, ki so znižani. Cene namreč niso zelo nizke, med 50 in 100 funti, tako da z dodatnimi 20€ poštnine ne pride ravno malo.

Prva stvar, ki sem jo opazila pri ogledovanju čevljev je, da se je manija Louboutina (Stran bi sama vzela z rezervo. Piše sicer, da je to njegova uradna stran, ampak meni deluje bolj kot šala. Pa še 100 let se je nalagala... Ne vem, o tem se bom še pozanimala) in kopiranja njegovih stvaritev razpasla v prav neverjetne razsežnosti. Tudi na strani http://www.modainpelle.com/ sem našla nekaj takšnih primerkov. Žal je potrebno povedati, da so bili to tudi najlepši čevlji na strani.

Na voljo so tudi dodatki in torbice, vendar je izbor precej majhen in ne preveč navdušujoč, tako da o tem ne bom pisala.

Všeč pa mi je, da je pri nekaterih čevljih napis "as seen in...".

No, pa si poglejmo moj izbor najljubših:


















Safari stil mi je precej blizu, rada imam kombinacije z nevtralnimi barvami, še posebej pa oblekice v safari stilu. Takšni čevlji bi bili odlični za popestritev oprave. Je pa res, da me precej moti rdeče-rjava barva obrobe in pete, tako da bi verjetno dobro premislila o nakupu.

















Še eni čevlji, ki so mi sicer všeč, ampak nisem najbolj prepričana, kako bi izgledali, ko so obuti. Imajo nižjo in debelejšo peto, kar je velik plus pri udobju, vendar mi hkrati vzbujajo občutek, da bom v njih izgledala 20 let starejša. Svetla barva in dodatek v stilu vojaške uniforme se vsekakor trudijo razbiti ta vtis, vendar bi jih bilo potrebno videti v živo in se o tem prepričati.

















Sedaj pa smo pri Louboutinu. Čeprav se sicer ne spomnim, da bi takšen model čevlja pri njem videla, je več kot očitno, da so kopiranju podvrženi tu podplati. Louboutinovi famozni rdeči podplati. Čevlji so sami po sebi lepi, vendar me pri njih (spet?!?) nekaj ne prepriča. Mogoče je to material, ki mi na fotografiji izgleda precej cenen (čeprav glede na ceno, ki je cca. 100€ to ne bi smelo biti res). Motijo me tudi vezalke, za katere mislim, da bi morale biti bolj elegantne, okrogle, tanjše in vsekakor ne mat barve.

















Še najbolj so me navdušili ti salonarji v barvi fuksije. Model je seveda približek Louboutinu, vendar so se vzdržali vsaj rdečega podplata. Seveda niso za vsako priložnost in vsako kombinacijo, vendar mislim, da bi tudi s kavbojkami barvi izgledale super in tudi nadalnje kombiniranje ne bi smelo biti težavno. S svojo višino cca. 10cm minus 2cm platforme niso ravno primerni za vsakodnevno priložnost. Vsaj zame ne. :) So pa vsekakor najboljši, kar sem našla na strani Modainpelle.com in edini, vredni razmisleka o nakupu. Imajo jih tudi v barvi šampanjca (drugi najljubši), v modri barvi (te naj bi videli v Cosmopolitanu) in v črni barvi, ki naj bi se pojavili v reviji OK!. Kar je še boljše, imajo jih tudi mojo številko. S poštnino vred pa bi stali približno 75€. Kar je že vredno razmisleka.

Najbolje bo, da zadevo prespim in se jutri odločim. Če sploh še bodo v moji številki....

Prilagam pa še eno kopijo Louboutina, katere sem sicer že strašno naveličana, ampak ravno tako, da se bo videlo, da je Louboutinovih kopij res ogroooomno.




Ni komentarjev:

Objavite komentar