sreda, 27. maj 2009

forever21.com

Po dolgem času spet nekaj, kar mi je bolj pisano na kožo. Oddelek z znižanji je res zelo okleščen, ampak že na prvi pogled vidim, da se bo gotovo kaj našlo. V Slovenijo zaenkrat ne pošiljajo, ampak mislim, da se je od mojega zadnjega ogleda izbor razširil, tako da upam, da bomo kmalu tudi mi deležni vpisa na listo držav kamor forever21.com pošilja.



Slika v takšni velikosti ne prikaže tunike v najlepši luči. Šele zoom pokaže kako izgleda vratni izrez v resnici, potrebno je dodati, da je hrbtni del še lepši.




Ker so mi izbrane barve zelo všeč in ker je zanimiva, ampak nikakor ne kičasta. Zanima pa me, koliko je dejansko velika. V opisu najdemo tudi njene mere (v inčih), vendar mi ne veliko pomagajo pri predstavi.



Pri tej so se že bolj izkazali in dodali sliko torbice z modelom. Zakaj? Ker potrebujem približno tako torbico, ki ne pade na bok, je pa vseeno daljša.



Od tu naprej so sicer oblačila iz oddelka "fabulous find", ki niso znižana. Vendar, kako lahko znižaš majico, ki že na začetku stane slabih 7€?



Ker čutim veiko potrebo po takšni oblekici (še veliko bolj, ko mi jo mečejo v hrbet za 9,5€).



Če imae kakšen € več, se lahko odločite za to obleko, ki bo vašo denarnico razbremenila za slabih 11€. Saj to je smešno.



Ker je poleti tudi kdaj mraz in ker je od nešteto ogledanih tovrstnih zadev edini pritegnil mojo pozornost za več kot 3 sek.



Ker je eko in, še posebej v tako lušni izvedbi.



Poletni, udobni in zastonj. Skoraj. Meni se 7€ zdi zastonj.



Iz istega razloga kot prejšnji. Jezna sem, ker sem danes 3 ure iskala nekaj podobnega in našla nič kar bi ustrazalo nogi, denarnici in željam hkrati.

2 komentarja:

  1. Jaz imam čist enake probleme s sandali.

    Drugač pa res smešno poceni. Komaj čakam, da začnejo pošiljat tudi v SLO.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi jaz upam, da bo Forever21 končno začel pošiljati k nam.

    OdgovoriIzbriši