petek, 22. maj 2009

Asos.com

Naslednja na vrsti je stran www.asos.com, ki velja za eno bolj obiskanih. Tudi tu je najti nezaslišane količine oblačil in vsega kar spada zraven. Priznati pa je treba, da je klub temu še vedno zelo pregledna. Plosk, plosk.

Kot je v navadi, sem se tudi tu osredotočila na znižanja. Asos ima outlet oddelek, ker pa je ta še vedno precej velik, bom pogledala samo "last chance to buy", kjer so zadeve znižane tudi za 80% in več.



Prva, ki mi je padla v oči je tale bela oblekica. Stane cca. 70€ in je 85% znižana. Ima sicer velik potencial, da v nepravih rokah izgleda kot obleka sobarice, zato je potrebno biti nekoliko pazljiv.

Sledi še nekaj res lušnih modrčkov in hlačk, ki jih bom raje izpustila, vsekakor pa so vredni vsaj ogleda. Prav tako lahko najdemo tudi veliko odličnih kavbojk, ki pa so po večini nevpadljive, tako da o njih ni kaj preveč pisati.



Še ena obleka, za katero ne razumem kako je lahko prišla do 85% znižanja. Ljudje ponavadi pokupijo vse, tudi (velikokrat še raje) tiste najgrše stvari, te obleke pa ne???? Hja, kljub znižanju stane še vedno 90€, tako da ji tudi jaz ne bom pomagala iz skladišča.



Tudi ta si je prislužila 85% popust, vseeno pa stane še vedno 120€. Ni me sicer navdušila kot prvi dve, ampak se je vseeno ne bi branila. Asos pravi, da je obleka na voljo v beli in sivi barvi, ampak meni se zdi ta barva bolj zlata. Se motim?



In še ena super oblekica v stilu Kleopatre. Nujno sicer potrebuje pas, ker drugače izgleda brezoblična, vendar je znižana 70% in zato zagotovo dober nakup. Pri 270€ prihranka, se glede pasu ne bom pritoževala.

Ni komentarjev:

Objavite komentar