četrtek, 21. maj 2009

Allsaints.com

Ker mi gre že tako dobro (in ker imam na zalogi toliko strani, da sploh ne vem, kdaj bom dejansko zaključila s tem svojim prvim projektom), pišem danes že tretjič.

Allsaints.com - lepa stran, hitro se znajdeš, takoj najdeš vse željene informacije, drugače pa nič posebnega, tako, da se pri tem ne bi ustavljala. Problematično je, da ni slik, ki bi jih lahko kopiral, zato zahteva več časa in mojih živcev. In ja, stvari je možno naročiti tudi v Slovenijo (poštnina stane okrog 20€). :)

Pa si kar poglejmo, kaj sem tu našla.



V to jaknico sem se prav zaljubila, ena najboljših, kar sem jih videla do sedaj. Ni je več v moji številki, tako da o nakupu niti ne razmišljam (še dobro, ker bi me skupaj s poštnino stala več kot 150€).



Obstaja tudi bolj ženstvena različica (tudi v črni barvi) s poudarjenimi rameni. Stane nekaj manj, ampak še vedno preveč. :(



Še naprej ostajamo pri jaknah, tudi ta je zanimiva in bi jo z veseljem vzela v svojo omaro, problem pa je še vedno isti.



Ta plašč mi je všeč zato, ker je dovolj klasičen, da ga lahko oblečemo s čimerkoli, balonasti rokavi pa vseeno govorijo, da to ni le še en črn plašč.





Za konec pa še dve oblekici. Prva, v celoti prekrita z bleščicami in odprtim hrbtom, primerna za kakšne bolj "fancy" zabave in seveda za bolj pogumne in druga, ki gotovo odlično izgleda, ko je oblečena, v rjavi barvi, z vratnim delom, ki naj bi bil narejen v Indiji. Njami!:)

Ni komentarjev:

Objavite komentar