torek, 26. maj 2009

barneys.com in bertiesclothingshop.co.uk

Ker sem že prav malo utrujena od strani, ki ponujajo dizajnerska oblačila (veliko stvari se tudi ponavlja), sem se odločila da bom kar združila strani barneys.com in bertiesclothingshop.co.uk v enem postu.

Barneys.com:


Veliko gumbov: to mi je všeč. Barva in kroj tudi.


Nadaljujem z obleko brez rokavov z zanimivim vzorcem. Žal pa zaradi bele lutke, ne znam razbrati za kakšno vrsto ovratnika gre.



In še ena obleka podobnega kroja ampak bolj nežnih barv in vzorca.



Zanimiva, le malo premajhna za vso kramo, ki jo prenašam v torbici.



Ker si brez vsaj enega para modrih sandalov letos očitno nula.



Ker se takšnim sandalom ponavadi izogibam v čim večjem loku, ti pa me niti niso prestrašili.

Bertiesclothingshop.co.uk:

Ker stran ni najbolj založena že v začetku, je oddelek znižanj skoraj prazen. Nekaj pa sem le našla. :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar